Publicat pe 2 June 2016

Amoxicilina Erupție: Cum de a identifica si trata

Probabil ai auzit că , atunci când copiii iau antibiotice, acestea pot prezenta reacții adverse , cum ar fi diareea . Dar unele antibiotice, cum ar fi amoxicilina , poate duce la o erupție cutanată .

Aici, ne vom uita la ceea ce erupția amoxicilina este, cum să-l identifice, și ce trebuie să faceți în cazul în care copilul dumneavoastră se dezvoltă erupții cutanate.

Cele mai multe antibiotice poate provoca o erupție cutanată ca un efect secundar. Dar amoxicilina antibiotice provoacă o erupție mai frecvent decât alte tipuri. Amoxicilină și ampicilină sunt ambele derivate din familia penicilinei.

Penicilina se întâmplă să fie una dintre acele medicamente comune care o mulțime de oameni sunt sensibile la.

Aproximativ 10 la suta din persoanele raport fiind alergic la penicilină. Dar acest procent poate fi ridicat. Oamenii cred adesea eronat că sunt alergic la penicilină, chiar și atunci când acestea nu sunt.

În realitate, o erupție cutanată este o reacție comună după utilizarea penicilina.

amoxicilină erupții cutanateShare on Pinterest

Există două tipuri de erupții cutanate amoxicilina, una care este mai frecvent cauzata de o alergie și una care nu este.

Urticarie

În cazul în care copilul se dezvolta urticarie , care sunt ridicate, senzația de mâncărime, albe sau roșii umflaturi pe piele , care apar după una sau două doze de medicament, acestea pot fi alergic la penicilină.

Dacă observați copilul dumneavoastră are urticarie după luarea amoxicilina, trebuie să anunțați medicul imediat, deoarece reacția alergică ar putea agrava. Nu dați copilului dumneavoastră o altă doză de medicament fără a discuta cu medicul dumneavoastră.

Ar trebui să suni la 911 sau mergeți la camera de urgență în cazul în care copilul dumneavoastră are dificultăți de respirație sau prezintă semne de umflare.

erupții cutanate maculopapulare

Acesta este un alt tip de erupție cutanată , care arată diferit. De multe ori apare mai târziu de stupi. Se pare ca patch - uri plate, de culoare roșie pe piele. Mai mici, patch - uri , de obicei , mai deschise la culoare însoțească patch - uri roșii pe piele. Acest lucru este descris ca un „ erupții cutanate maculopapulare .“

Acest tip de erupție cutanată se dezvoltă adesea între 3 și 10 zile după începerea amoxicilină. Dar o erupție cutanată amoxicilina se poate dezvolta în orice moment pe parcursul antibioticelor copilului.

Orice medicament din familia penicilinei, inclusiv antibiotic amoxicilina, poate duce la erupții cutanate destul de grave, inclusiv urticarie. Ele se pot răspândi în tot corpul.

In timp ce urticarie sunt cel mai frecvent cauzate de alergii, medicii nu sunt sigur ce cauzează erupții cutanate maculopapulare să se dezvolte.

În cazul în care copilul devine o erupție pe piele, fara urticarie sau alte simptome, aceasta nu înseamnă neapărat că acestea sunt alergic la amoxicilină. Acestea pot fi pur și simplu reacționează ușor la amoxicilină, fără a avea o adevărată alergie.

Mai multe fete decât băieți dezvolta o erupție în reacție la luarea amoxicilină. Copiii care au mononucleoza (mai frecvent cunoscut sub numele de mono) și apoi să ia antibiotice poate fi mai probabil pentru a obține erupții cutanate.

De fapt, erupția amoxicilina a fost observat pentru prima dată în 1960 la copiii care au fost tratați cu ampicilină pentru mono, in conformitate cu Journal of Pediatrics .

Erupția cutanată a fost raportat că au dezvoltat în aproape fiecare copil, între 80 și 100 la sută din cazuri.

Astăzi, mult mai puțini copii primesc amoxicilina pentru mono, deoarece este un tratament ineficient, ca mono este o boală virală. Cu toate acestea, aproximativ 30 la suta din copiii cu mono acuta a confirmat, care sunt date de amoxicilina se va dezvolta o erupție cutanată.

În cazul în care copilul se dezvolta urticarie, vă puteți trata reacția cu over-the-counter Benadril , urmând instrucțiunile de dozare adecvate vârstei. Nu da copilul nici mai multe antibiotice , până când un medic vede copilul dumneavoastră.

În cazul în care copilul dumneavoastră are o urticarie , alta decât erupții cutanate, le puteți trata , de asemenea , cu Benadryl , dacă acestea sunt mâncărime . Trebuie să discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a da mai antibioticului, doar pentru a exclude posibilitatea unei reacții alergice .

Din păcate, erupții cutanate sunt una dintre acele simptome care pot fi foarte confuz. O erupție ar putea însemna nimic. Sau, o erupție ar putea însemna că copilul dumneavoastră este alergic la amoxicilină. Orice alergie poate fi foarte grave rapid, și chiar pune copilul în pericol de moarte.

În cele mai multe cazuri, erupția va dispărea de la sine odată ce medicamentul a fost oprit și le-a eliminat din organism. Dacă există mâncarime rezidual, medicul poate recomanda o crema cu steroizi pentru a aplica pe piele.

„Copiii dezvoltă adesea erupții cutanate în timpul tratamentului cu amoxicilină. Este adesea greu de spus daca iritatia este de antibiotic sau de boala copilului dumneavoastră în sine (sau o altă cauză). In cazul acestui tip de erupție cutanată, opriți amoxicilina până când veți obține mai multe sfaturi de la medicul dumneavoastră. În cazul în care copilul dumneavoastră are semne mai grave de boli sau alergii, împreună cu erupții cutanate, suna medicul dumneavoastră imediat sau mergeți la camera de gardă.“- Karen Gill, MD, FAAP

O erupție cutanată amoxicilina de la sine, nu este periculos. Dar, daca iritatia este cauzata de o alergie, alergie ar putea fi periculoase pentru copilul tau. Reacții alergice tind să se înrăutățească mai mult alergen este expus.

Copilul dumneavoastră ar putea dezvolta o reacție anafilactică și se va opri de respirație , dacă continui să le dea medicamente.

Consultați medicul dumneavoastră dacă copilul dumneavoastră are urticarie sau afișează orice alte simptome, cum ar fi respirație șuierătoare sau dificultăți de respirație. Poate fi necesar să mergeți la camera de urgență imediat. Ar trebui să apelați, de asemenea, medicul dumneavoastră dacă erupția nu se ajunge mai bine sau pare să se înrăutățească chiar și după ce medicația este terminat.

Share on Pinterest

Etichete: Sănătate,